Konfekcija Rabas, počela je sa radom 1992. godine, kada je tadašnji osnivač i vlasnik Slavko Rabasović, posle iskustva stečenog u Parizu, osnovao privatno preduzeće u Bajinoj Bašti. Osnovana delatnost tada i sad je proizvodnja ženske i muške konfekcije (kaputi, kompleti, jakne, suknje, pantalone). Iskustvo stečeno u gradu večne svetlosti i visoke mode, u kojem je imao sopstveno preduzeće sa preko 50 radnika, vešto je pretočeno u proizvode atraktivnih linija i dezena, na tlu rodnog grada, u kom već tada sa uspehom posluje čuvena konfekcija „Tarateks“.

Uspešnu poslovnu politiku, nastavlja da vodi i novi vlasnik, sin Goran Rabasović. Proizvodni pogon opremljen je najsavremenijom opremom koju opslužuje stručna radna snaga. Uspešna poslovna politika uticala je na proširenje proizvodnih kapaciteta i stalno povećanje broja zaposlenih radnika, kao i na otvaranje maloprodajnog objekta u Bajinoj Bašti.

Poslovna politika bazirana je na svakodnevnoj mreži kupaca a samim tim i potrebama za novim dobavljačima. Posebno dobre rezultate dala je orijentacija na prodaju proizvoda na teremu preko zastupnika.

Tokom 2011. godine u postojeći proizvodni program, uključen je novi proizvod iz asortimana trikotažnog programa, a to je ženska bodi majica kratkih i dugih rukava. Postojanje maloprodajnog objekta uslovilo je i potrebu uvođenja novog proizvoda, jer je upotpunjen proizvodni asortiman društva.

Tokom 2012. godine vlasnik preduzeća nabavio je novu opremu (fiksir presu Juki, bunt mašinu za pantalone PFAF, tri štep mašine Juki, mašinu za uglavu rukava ADLER, dvoglava mašina Juki, overlovk mašina Juki, bansek LUDBREG). Nabavljena oprema uticaće na povećanje kapaciteta i proširenje kolekcije na odevne predmete iz muške kolekcije koja uključuje muški kaput, odelo i pantalone. Na ovaj način omogućeno je kupcima da na jednom mestu mogu da kupe proizvode iz ženskog i muškog programa odevnih predmeta.

Dugogodišnje iskustvo vlasnika u ovim poslovima i odlično poznavanje tržišta, kako nabavke tako i prodaje, kao i obučena i stručna radna snaga, dovoljna su garancija uspešnosti planiranog biznisa. Tradicija u kvalitetu proizvoda, dizajnu, ceni i rokovima isporuke predstavlja komparativnu prednost ovog privrednog subjekta i u planiranim budućim aktivnostima. Razvijena sopstvena maloprodaja je takođe jedna od prednosti u pogledu mogućnosti plasmana novih proizvoda.